Nagyon játszok a gondolattal, mindenki azt mondja ,hogy nincs visszaút, annyit dob az immerzión, csak hát pl távoli gépeket esélytelen kiszúrni.
Ha várok 1-2 évet biztos jön egy jobb, de arra meg a 1070 lesz kevés

Moderátorok: VO101_Sheriff, VO101_Tom
Próbáltad már a steam vr-t is? Én mindkettőt, a steames szerintem jobb, de mindkettő még nagyon kiforratlan és drága. 2 év múlva sokkal olcsóbb lesz.hq_Reflected írta:MMaister, próbáltad a pixel density-t felhúzni? olyan 1.6 környékére? Az elvileg kéne segítsen a gyengébb képminőségen.
Nagyon játszok a gondolattal, mindenki azt mondja ,hogy nincs visszaút, annyit dob az immerzión, csak hát pl távoli gépeket esélytelen kiszúrni.
Ha várok 1-2 évet biztos jön egy jobb, de arra meg a 1070 lesz kevés
Ha felhuzod a pixel density-t, akkor a kabin es a muszerek sokkal szebbek lesznek, de pl a tavoli gepeket jobban mossa es ezert meg nehezebb eszrevenni oket. Persze brutalis hw is kell, ha a pd-t akarod feltornazni. Nekem egy 1070-em van egy regi i7 2600k-val (4,5Ghz), de orulok, ha 1.0 pd-n elketyeg a beta.hq_Reflected írta:MMaister, próbáltad a pixel density-t felhúzni? olyan 1.6 környékére? Az elvileg kéne segítsen a gyengébb képminőségen.
Nagyon játszok a gondolattal, mindenki azt mondja ,hogy nincs visszaút, annyit dob az immerzión, csak hát pl távoli gépeket esélytelen kiszúrni.
Ha várok 1-2 évet biztos jön egy jobb, de arra meg a 1070 lesz kevés
Termeszetesen erdemes beruhazni ra, ha figyelembe veve az elonyoket es a hatranyokat ugy dontesz, hogy szeretnel egyet. Kompetitiv, online repulesre es modern avionikahoz en nem ajanlanam, legcsavaros orom repkedeshez, offline kivalo.hq_Reflected írta:Szóval ha megvárom míg kijön egy jobb VR szemüveg, arra meg nem lesz elég a gép amit most vettem egy vagyonért... (1070 + Ryzen 1600 X). Borzasztó ez a hobbiA jelenlegi riftre nem érdemes beruházni semmiképp?
Pedig itt pontosan tudta, hogy hol fogsz feltunni.VO101_Tom írta:Igen, többek között a győztes, Szőnyegi Lajos és Hájas Gábor is. A többieket nem tudom.
Lajos mondta, hogy közelítésnél sokkal később látott meg ahhoz képest amikor én jeleztem, hogy látom őt.
A valóságban mèg erre ráhúzod a 7-8-9 g-t. FincsiVO101_MMaister írta: Az ember nyaka kicsavarodik, a hatrafele es felfele tekintestol.
Kérd meg a műszakiakat, hogy dobjanak be egy TrackIR-t a kabinba:)VO101_Mate írta:A valóságban mèg erre ráhúzod a 7-8-9 g-t. FincsiVO101_MMaister írta: Az ember nyaka kicsavarodik, a hatrafele es felfele tekintestol.
Melyik ez a primax? Én még csak a Star VR-ról tudok, aminek széles (210X130 fokos) a látómezeje. De azok még csak nagykereknek árulnak, azaz játéktermeknek, mezei fogyasztóknak nem.VO101_MMaister írta:A pimax hamarosan erkezo uj szemuvege mar 8K lesz (ok valojaban "csak" 6K), 200 fokos latoszoggel, opcionalis fr-el. Nem tudom mennyibe fog kerulni, de talan erdemes kivarni a tapasztalatokat vele.
Mar elo is lehet rendelni Kickstarter-en.1/3_vszd_Tazar írta: Melyik ez a primax? Én még csak a Star VR-ról tudok, aminek széles (210X130 fokos) a látómezeje. De azok még csak nagykereknek árulnak, azaz játéktermeknek, mezei fogyasztóknak nem.
A széles 200, 210 fokos látómező óriási előny lesz online. Nem beszélve arról, hogy ez a "valós" látómező.
Hat ez igy nem teljesen igaz. 2db 4K kijelzo van benne, tehat szemenkent 4K, igaz ez valojaban tenyleg nem 8K, ezert irtam en is, hogy valojaban csak 6K (nevezzuk igy a 7680x2160 felbontast)VO101_Tom írta:Erről már olvastam, nekem vannak kétségeim, hogy ennyire a 8K-ra vannak rápörögve, miközben a kijelző annak csak a fele, az egy szemre jutó felbontás meg még annak is csak a fele. Nem szimpi amikor marketingesek bekamuznak mindent, amivel bele lehet kerülni a hírekbe, közben egyetlen működő példányuk sincs még...
A foveated rendering pontosan az amirol te is irsz. Folyamatosan scanneli a szemet es ott renderel reszletesen, ahova eppen fokuszal.1/3_vszd_Tazar írta:Mi ez a "foveated rendering"? Én csak az eye tracking-ról olvastam még a StarVR kapcsán. Állítólag ez is csökkentené a hardwerigényt, mert csak ott lenne éles a kép, ahova a szem néz. (Ez valahogy a valóságban is így van.)
Érdekes ez a Pimax projekt is, valaki előbb-utóbb előáll egy működő 200+ látószöges VR megjelenítővel. Addig szerintem a 3 monitoros megoldás optimálisabb flight simhez, mint a 100-as FOV-os VR. Különösen online harcászkodáshoz.
StarVR-t egyébként folyamatosan figyelem, írtam is nekik többször, de eddig csesztek válaszolni. Most már legalább árulják a cuccot, igaz, hogy csak játéktermeknek. Meg a filmekre pörögtek rá, szerintem az kockázatos piac, a 3D sem jött úgy be, mint ahogy várták. Nyilván az lenne a nagy üzlet, de ahhoz a filmkészítést is újra kellene gondolni az alapoktól. Szóval remélem előbb-utóbb ráfanyalodnak a gamerekre, különös tekintettek a repülőgép-szimulátorok közönségére.