War Thunder: Ground Forces

Kép

Moderátorok: VO101_Sheriff, VO101_Tom

Válasz küldése
VO101_Kurfurst
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.10.24. 14:40

Egy ideje van open bétája ennek a gyönyörűségnek, ha jól tudom a régi, de masszívan felpimpelt Il-2:Sturmovik motor megy alatt.

Hát valami beszarás, World of Tanks jellegű tankos részt is kapott, de teljesen reális sérülésmóddal (ha jó helyen találod el akkor simán lehet egy lövéssel kilőni a másik tankot, nincs ilyen HP-s buziskodás, meg balance).

Vannak vegyes csaták, repülők + tankok, szóval lehet Stuka gézni az alattad levőket :)

A grafikára meg nincs szó, ennyire szép tank modelleket még sehol sem láttam. Később lesznek hajók is.

Van három féle játékmód - Arcade, Realistic, Simulator, de amennyire észrevettem inkább csak a célszási stb. segédletekben különböznek.

http://youtu.be/FFrAUh_L6C4

A kliens ingyenesen letölthető steamről, ha jól látom, RatBag játszik is rajta.
Avatar
VO101_RatBaG
Hozzászólások: 607
Csatlakozott: 2007.10.24. 15:37

Pont a napokban akartam egy topicot nyitni, de megelőztél. :)

Az utóbbi két hétben eléggé rákattantam, a zárt bétába nem jutottam be, fizetni meg nem akartam érte.
Alapból a tankos része érdekelt, de nem sokkal az open beta kezdete után bevezették a mixed battles-t, úgyhogy pár repülőt is kifejlesztettem már, hogy megszórhassam őket, ha esetleg a földön már nincs több spawnom.

Szerencsére a nincs sok hasonlóság a WoT-al. Nincs semmilyen hp-rendszer, sima átütés nem öli meg a tankot, csak ha konkrétan modulokat találsz el.
A láthatósági-rendszer viszont gyengébb, arcade és realistic módban is mindenen át látszódnak az ikonok, nevek, ha megvan a line of sight, itt nem rejt a növényzet. Egyedül simulator módban nincs semmi kijelzés, és akkor nekünk is csak egy torony tetején lévő, kb commander nézetünk van, meg az optika (minimapon még itt is kijelzi, szóval nagyjából be lehet lőni az irányt, hogy merre kell nézni). Remélem ezen alakítanak majd.

Jelenleg az egyik legnagyobb gondot a pályák száma és mérete jelenti. Van egy darab "realistic" map, Kurszk, ami több km-es enyhén lankás síkság, itt lehet szépen gépészkedni a távolságméréssel. Meg van 3 arcade map, ami talán ha 2x2 km-es kis homokozó, dzsungel, hegyes map, itt meg megy az ikonra lövöldözés (kivéve sim).

Sajnos bizonyos mértékben itt is megvan az orosz fejlesztők szokásos betegsége, sok esetben a ruszki technikának lejt a pálya. Mondjuk nem annyira hangsúlyos, mint WoT-ban, hiszen itt gyakran egy lövéstől robban mindenki.

Megy a lázadás a fórumokon repülős és tankos részről is. A Mixed battle miatt most be lettek kényszerítve a felek egy dobozba. A teszt miatt jelenleg nincs is "ground forces only" csata, emellett a napokban a repülős simulator módot is kinyírták, mivel szerintük nem játszották elegen.

Majd folyt.köv. :)
Avatar
VO101_Tom
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03

Ez érdekesen hangzik, egy könnyed tankos-repülős lövöldözős játékot még le is töltenék (hajós részt várom, kíváncsi vagyok az milyen lesz). Csak sajnos a tapasztalatom ezekkel az, hogy extra tartalmak kifizetése nélkül gyakran szívatják az embert... valahogy így :icon_crazy:

Kép
Kép
Avatar
VO101_RatBaG
Hozzászólások: 607
Csatlakozott: 2007.10.24. 15:37

Szerencsére ez tényleg nem WoT, amennyire eddig kiismertem a játékot, itt nincs premium ammo meg ilyenek.
Van néhány premium meg gift jármű mindegyik nemzetnél, de azok is egyáltalán nem kiemelkedőek a többihez képest, csak jobban lehet kreditet/xp-t keresni.
Lehet premium accot venni, ami szintén ezt növeli, plusz kettő helyett már négy decalt tehetsz a járművedre. Az ötödik garázs slot után is fizetős a többi.
Az egyetlen előnyt a gyorsított crew training jelenti, de az elég nagy összegnek tűnik, szóvl nem hiszem, hogy sokan kihasználnák.
VO101_Kurfurst
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.10.24. 14:40

VO101_Tom írta:Ez érdekesen hangzik, egy könnyed tankos-repülős lövöldözős játékot még le is töltenék (hajós részt várom, kíváncsi vagyok az milyen lesz). Csak sajnos a tapasztalatom ezekkel az, hogy extra tartalmak kifizetése nélkül gyakran szívatják az embert... valahogy így :icon_crazy: [/img]
Elvileg mindent meg tudsz vennni, bár lehet hogy magasabb szintű tankok javítása már elég pénzigényes és "szoktat" a prémium accra. Ami amúgy nem vészes, asszem 2,5 euróért lehet 500 játékbeli pénzt, Golden Eaglet v mi a lóf*szt kapni, és 100-ért már lehet venni egy napi prémium hozzáférést, ami kb. 2x-es szorzót jelent a pénzben meg fejlesztési pontban, ami az új cuccok unlockolásához kell. Mivel nincs sok időm játszani vele, ezért én ezzel éltem és kb. egy normál meg egy premiumos farmolós este után már hosszúcsövű Pz IV-el nyomulok. Szóval még nem tűnik vészesnek a grind, és ennyit, két szaros eurót meg megérdemelnek a fejlesztők.

De pl. a WoT-al ellentétben itt nem kerül alapból in app purchasbe a speckó lőszer sem, simán lehet wolframmagvas lőszerrel nyomulni mezei paraszt accountal is. Nagyon nincs is rá szükség, mert baromi jó a damage model, az ilyen űrméret alatti lőszerek gyakran csak átszaladnak a harckocsin, az alap lőszer kb. a legjobb általában, pláne németeknél ahol ugye a második tiertől nagyon faja hk lövegek vnnak.
Avatar
VO101_Tom
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03

Na, ezt jó hallani. Ez megér egy próbát akkor.

TS elérés megvan nektek? Nemrég megint költözött, és más az IP. Akinek nincs meg az új, az kérje el és átküldöm.

Chewynek is majd mondom lent, Ő sokat WoT-ozik (amennyire tudom), talán jönne Ő is.
Kép
VO101_Kurfurst
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.10.24. 14:40

Közben kicsit nyomtuk mostanában, úgy 50 óra után szerintem kijelenthető, hogy a játék nagyon jó, szvsz a legjobb tank szimulátor. Jó a ballisztika, élethűen mozognak a tankok. Unlockoltam közben a Tigrist, sikerült is fellökni tolatás közben egy szerencsétlen mögöttem kóricáló féllánctalpas légv. gá-t. Megpróbáltam lendületből talpra állítani de sajnos csak eltaposni sikerült. :icon_crazy:

A grindelés nem vészes, kb. a Tigrisnél kezd el lelassulni, de nem bántó mert a csaták nagyon élvezetesek. Aki akarja pár ezer forintért jelentősen felgyorsíthatja. de most jött egy haverom akit felhúztunk, közben elkezdtem unlockolni az orosz ágat is, ott is sikerült eljutni az első KV/T-34-ig. Az alacsony szintű orosz ág sokkal élvezetesebb, mint a német, a papírmasé BT-7 rulz.

Időközben volt néhány fejlesztés:

-van killcam, ami mutatja hogy a páncélt átütő lőszer hol ment be és milyen modulokat, legénységet nyírt ki, ami rohadt jól néz ki és tanulságos is (mivel nincs hp rendszer, nem túl intuitív rájönni hogy miért fekszel meg egyetlen találattól, a szembejövőt hiába lövöd át negyedszerre.
-meg lehet nézni a garázsban az adott harckocsi páncélját minden ponton (+kiírja, hogy különböző szögből milyen effektiv páncélvastagságnak felel meg, pl. egy 45 fokban beállított Tigerrel vagy T-34-el szépen lehet szopatni az ellenfelet), valamint ugyanígy kérhető röntgenrajz a kezelők, lőszer, üzemanyag elhelyezkedéséről
-jópár új térkép, az arcade jellegű kis, dimbes-dombos, fedezékes pályákon túl már van 3-4 reális, nagy léptékű map, nagy nyílt tereppel, ami inkább a német hk-nak kedvez, plusz egy általam rendkívül kedvelt városi map is, egy lengyel kisváros.
-már nem eresztik össze a repcsiket és a hk-at korlátlanul, ami üdvözítő mert a behozott repülők eléggé megkeserítették az ember életét, kissé játszhatatlan lett a folyamatos lebombázások miatt. Most helyette egy kissé CoD-os, de jól működő megoldás van, pár kill után behozhatsz egy bombázót vagy csatagépet, ami egy eventet csinál és mind a két oldal behozhat elfogni/kísérni 1-2 vadászt. A repcsik random típusok, ha jól vettem észre, és kb. 30-40 másodpercig vannak meg, azaz egy két rácsapás erejéig.
-módosították a hk-t Tier/Battle Rating (gyak. team balance) rendszerét, ami a háború közepi német hk-nak most kicsit kedvezőbb lett, magasabb Tieren viszont az oroszoknak kedvez, mivel lényegében 2 vh utáni tervezésű hk-at kezdhetnek behozni, a németeknél meg nincs igazán ilyen, az igazán durva 2 vh-s páncélosaik (Jagdtiger, Ferdinand, Tiger II / 105 milis ágyúval) kénytelenek velük szembennézni. Prototípusok a 105-ös Tigeren kívül továbbra sincsenek és remélem nem is lesznek.

Már a látóhatáron vannak hull-down pozícióban a jenki tankok, ott is kb. hasonló lesz a helyzet, mint az orosz lineuppal, úgy látszik lesz M2, M16 AA, Sherman, M41 Walker Bulldog, M103 és még persze sokan mások (gondolom M26 Pershing, M47, M48, Chaffe, Stuart, Grant is biztos befutók, ahogy a Tank Destroyer M10, M18, M36 is).
М4А1-76-3-en.jpeg
VO101_Kurfurst
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.10.24. 14:40

Na, megjöttek az amcsi tankok. Hehe, a kezdőtank Stuart vonal brutálisan gyors, csak folyton csúszkál meg felborul. Az M4 Sherman viszont nagyon kemény, alacsony Tier 2-ben tömegpusztítást rendez. A páncélja oda nagyon jó, nehéz átlőni.

Hamarosan érkeznek majd a rombolható épületek is. :)



Sérülési modell:

Avatar
VO101_RatBaG
Hozzászólások: 607
Csatlakozott: 2007.10.24. 15:37

eléggé rágyúrtak április 1-re

http://warthunder.com/en/news/2974-even ... battles-en

VO101_Kurfurst
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.10.24. 14:40

Elég beteg egy event volt :)

Múltkor amúgy összesorsoltak minket Ash riveren, ott áltál a B-n egy Pantherral asszem. :)
Avatar
VO101_RatBaG
Hozzászólások: 607
Csatlakozott: 2007.10.24. 15:37

nem hiszem. :icon_crazy:
kb két hónapja nem játszom, végre mást is tolhatok az új konfigon.
pantherrel meg vagy fél éve mentem utoljára.
VO101_Kurfurst
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.10.24. 14:40

Hamarosan érkező War Thunder patch, komoly grafikai és fizikai updattel (dinamikusan rombolható épületek, Nvidia Gameworks implementéció), plusz ha valakit érdekel, érkeznek az első brit tankok a játékba.

http://warthunder.com/en/news/3369-deve ... te-1-53-en

https://youtu.be/i135o2djHdY
Avatar
VO101_RatBaG
Hozzászólások: 607
Csatlakozott: 2007.10.24. 15:37

VO101_Kurfurst
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.10.24. 14:40

Megjöttek a britek is :)

VO101_Kurfurst
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.10.24. 14:40

A britek után megjöttek a szamurájok is.

Igen, Japó tankok. :icon_crazy:

Óriási meccs lesz ha az olaszokat is beteszik esetleg. :lol:
Avatar
VO101_Tom
Hozzászólások: 5390
Csatlakozott: 2007.10.24. 09:03

Csak félve kérdezem meg, a közismerten brutális japán szörnyetegek nem fogják nagyon dominálni a szegény európai harctérre készült társaikat? :icon_crazy:
Kép
VO101_Kurfurst
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.10.24. 14:40

VO101_Tom írta:Csak félve kérdezem meg, a közismerten brutális japán szörnyetegek nem fogják nagyon dominálni a szegény európai harctérre készült társaikat? :icon_crazy:
A legtöbbek oldalról nehézgéppuskával vagy gépágyúval is ki lehet szedni, annyira szarok. :D

A Battle Rating rendszer megoldja nagyjából a balancot, a harckocsikat erejük alapján sorsolja össze, így amit a japók a háborúban többnyire használtak, mint a Chi-Ha és társai, a legelső, leggyíkabb kategóriában versenyez olyan csodák ellen, mint pl. a Pz II, meg egyéb korai, nem túl combos Panzerek vagy mondjuk a BT 7 meg a T-70. Azokkal elbírnak, igazából nem is olyan szarok, mint pl. a legtöbb brit tank.

Ami a háború legvégén volt nekik egy fejlesztésük a Chi Nu, amin a korai alvázra ráraktak egy kb. Sherman / Pz IV szintjén lévő 75 milis löveget (és sose vetették be, mind a 70 darab otthon maradt a császárt védeni invázió esetén...), azzal még találkozhatsz sűrűn Shermanban vagy Panzer IV-ben, T-34-esben ülve.

Utána nyilván a japók nem rúgnak labdába, úgyhogy vegyesen van nekik mindenféle kísérleti, vagy a háború után az USA-tól kapott M 26 meg M 47(?), vagy prémium vételként a németektől kapott egy darab "Type 6" azaz japó Tigrincs.

Még feljebb már ott van hidegháborús saját tankjuk, amikbe simán belefuthatsz mondjuk egy IS-2-ben vagy Királytigrisben ülve. Elég idétlen, de annyira nem gáz mert a háború után a japán viszonyokhoz, hidak terhelhetőségéhez stb. igazodva általában papírpáncélzatú tankokat épített valamilyen jobb löveggel, szóval te is ki tudod lőni, meg ő is téged.
Válasz küldése